Her hizmetin belli kriterleri vardır. Ofis taşımacılığı nasıl yapılır diye merak edenler yanıtı içeriğimizde bulacak. herhangi bir sebeple ofis çalışanlarının daha uygun koşullarda çalışması için yapılan lokasyon değişikliklerinde nakliyat firmaları tarafından en iyi şekilde verilen hizmetlerden biridir. Bu durum evden eve nakliyat hizmetinde olduğu gibi nakliyat firmasının belirli planlar çerçevesinde yaptığı taşımacılık hizmeti ile gerçekleşmektedir. Tabii ki bu nakliye hizmetinden farklı olarak daha titiz bir çalışmanın sonucunda gerçekleşiyor.  Bunun sebebi ise ofiste kullanılan eşyaların daha çok mobilya türünden olması ve bunları takiben kıymetli evrak, arşiv gibi eşyaların bulunuyor olması ofis taşımacılığı konusunda firmaların daha dikkatli çalışmasına sebep olmaktadır.

Ofis taşımacılığı nasıl yapılır

Ofis taşımacılığı nasıl yapılır: Önemli Aşamaları

Ofis taşımacılığına ait 3 adet aşaması bulunmaktadır. Bu aşamalar doğrultusunda firmalar hizmet vermekte olup, hizmet kalitesini her daim arttırmak için çalışmaktadır. Ofis taşımacılığı nasıl yapılır sorusunu aşama aşama yanıtlayabiliriz.

İlk Aşama : Tespit Aşaması

Bu aşamada yapmanız gereken en önemli işlem Uygar Nakliyat ile anlaşma sağlamak ve firma ile gerekli görüşmeleri en iyi şekilde sağlamaktır. Bu görüşmelerin ardından eksper hizmeti olarak firmadan konu hakkında profesyonel bir personel sizin tarafınıza yönlendirilecektir. Bu aşamada taşımaya konu olacak eşyaların cinsi ve nasıl taşınacağına dair kararlar en doğru şekilde alınmaktadır. Eşyanın nereden nereye nasıl taşınacağının bu aşamada planlanması ofis taşımacılığı işlemi için çok önemlidir.

İkinci Aşama : Eşyanın Sökülmesi ve Paketlenmesi

Ofis içerisinde bulunan dosyalar ve evraklar profesyonel paketleme hizmeti ile paketlenerek taşıma esnasında herhangi bir şekilde zarar görmemesi adına işleme konu olmaktadır. Eşyaların ofis içerisinde bulunan bilgili bir kişinin kontrolünde paketlenmesi taşındıktan sonra ayırt edilmesi konusunda kolaylık sağlayacaktır. Ofis taşımacılığı nasıl yapılır sorusunun cevapları bunlarla sınırlı kalmıyor. Dosya ve evrakların paketleme işleminin bitişinin ardından Uygar Nakliyat bünyesinde hizmet veren marangozlar tarafından mobilyaların sökülme işlemi gerçekleştirilmektedir.

Üçüncü Aşama : Eşyaların Yeni Adrese Yerleştirilmesi

Bu aşamada tamamen firmanın yetenekleri konuşmaktadır. Özel bir şekilde paketlenmiş olan eşyaların taşınacağı yere ulaştıktan sonra yerleştirilmesi personelin ne kadar profesyonel bir çalışma gerçekleştirdiğinin göstergesi niteliğindedir. Eğer taşınacak bölge belli değilse Uygar Nakliyat’ın sunmuş olduğu eşya depolama hizmeti sizler için fazlasıyla yeterli olacaktır. Aynı zamanda bu aşamada eşyanın sigortalanma işlemi gerçekleştirilecek ve her türlü zarardan kaçınılacaktır.